PİRAMİTTE SEVİŞME İMKANI BULDUM

Kumral renkli gözlü yakışıklı biriyimdir. Büyük bir şirkette satın almacı olarak çalışıyorum, genelde yurt dışında oluyorum iş nedeni ile bu yüzden seks konusunda faklı deneyimlerim oluyor. Hatta şöyle diye bilirim bir müzenin tuvaletinde bile birlikte olduğum olmuştur. Ama bu anlatacağım belki de kimseye olmayacak bir seks deneyimi Fransa dan yeni gelmiştim, işler oldukça yoğundu yorucu bir gezi geçirmiştim. Aynı yerde çalıştığım kız arkadaşım Sedef bu konudan şikâyetçiydi sevişemiyoruz alıştırdın yanımda değilsin diyordu.

İş yerinden bir hafta izin alarak Sedef ile tatile gittik güzel ve seks dolu günler geçiyorduk. Hatta bir kaçamak bile yapmıştım Hollandalı bir turist ile birlikte olmuştum, tatil bitmiş iş başı yapmıştık şirketimize iki tane yeni personel alındı, Ahu ve Esra Ahu benim yanımda olacaktı. Ona işi öğretecektim seyahatlere birlikte gidecektik, Sedef bu konudan oldukça rahatsızdı ama bir şey diyemiyordu. O gün akşam eve giderken genelde uğradığım bara girdim saat erken olmasına rağmen hareketliydi, biraz oturdum bir iki bira içmiştim bara bir erkek geldi. Nasılsın dedi takılıyorum belki eve yalnız gitmem dedim.

Biraz sohbet ettik başlarda ibne sandığım kişi ibne olmadığını anladım, buradan iş çıkmayacak bir kanalım var gidelim mi dedi. Olur dedim dışarıya çıktık bak dedi beni yanlış anlama ibne değilim ama bir kız bulacaksan gey bardan şaşmayacaksın kızlar oraları buradan daha fazla tercih ediyor. Evet duymuştum böyle bir şeyi ama bir türlü kendime yedirip gitmemiştim, delikanlı adamın ibneler içinde ne işi var diyordum. Yeni tanıştığım arkadaşımla beraber ilk deneyimimi yapıyordum. Gerçekten dediği gibiydi kızlar çok özgürdü yaklaşık bir saat içinde kendimize iki tane kız bulmuştuk.

Dışarı çıktık ayrılma vaktiydi kızlar olmaz beraber gidelim dediler, benim ev yakın olduğundan bana gittik kızlar çok ateşliydi kapıdan girer girmez elini pantolonumdan içeri soktu. Konuşacak bir şey yok hemen sikilmek istiyorum diyordu, odaya geçtiğimizde sikim kızın ağzındaydı süt yen giymemiş siyah külotu ise beni çıkarma yırt diyordu, yatağa domaltıp amına girmeye başlamıştım bile sabaha kadar eş değiştirerek birlikte olmuştuk, kızlarla ertesi gün işe gitmiştim müdür çağırdı. Ahu ile Mısıra gideceksiniz dedi, Sedef sinirliydi sakin ol bu bir iş gezisi benim gözüm senden başkasını görmez diyordum.

Ahu ile çok bir samimiyetimiz yoktu giyiniş tarzı yüzünden şirket içinde kızlardan çok tepki alıyordu, kısa ve yırtmaçlı etekler dar gömlekler süt yen giymediği için meme uçları net bir şekilde gözüküyordu. Yolculuk vakti gelmişti uçakla Mısıra gittik iki üç gün sürdü işlerimiz, yorgunduk Ahu gezmek istiyordu bir daha gelemi ye bilirim diyordu. Benimde ilk gelişimdi bende dolaşmak çok merak ettiğim piramitleri görmek istiyordum. Tarihi yerleri dolaşıyorduk bu arada Ahu ile yakınlaşmaya başlamıştık, yemek yiyor alışveriş yapıp geziyorduk. Piramitlere gitmeyi kararlaştırdık bölgeye gittik piramit tin içini rehber olmadan gezemeyeceğimizi söylediler, içeride kaybolma riski olduğunu söylendi bir rehber ayarladık.

Rehber bugün değil yarın gelmemizi istedi çaresiz otelimize dönmüştük, heyecanlıydık tarihi bir yapıyı gezmek ilginç olacaktı gece yarısına kadar Ahu ile birlikte sohbet ettik konu bazen sekse geliyordu. Bazen ise ciddi anlamda dudaklarımız birbirine yaklaşıyor, ama her han gibi bir durum yaşanmıyordu. Sıcaklık yüksek olduğundan Ahu daha da çıplak geziyordu ve bu beni çok tahrik ediyordu. Koca memeleri düzgün ve uzun bacakları beni benden alıyordu sabah olmuştu, kahvaltı yapıp piramitlere doğru yola çıktık rehberimizi bulduktan sonra içeri girdik. Elimizde el fenerleri karışık bir labirentte geziniyorduk.

Ahu elimi sıkıca tutmuş sakın beni bırakma diyordu benimde o yumuşacık eli bırakmaya hiç niyetim yoktu ve nasıl olduysa, rehberi kaybettik Ahu korkuyordu korkma dedim. Çok uzun sürmedi çıkışı bulmuştuk ama biz çıkmak yerine bir çılgınlık yapıp içeri geri döndük, belki de çıkışı bulmamız bizi cesaretlendirdi, bir odaya girdik birbirimize bakıyorduk. Ahu aklında ne var dedi belki de kimseye uğramayacak bir fırsatı değerlendirip yeni bir fantezi ile bu piramitten ayrılmaktı. Yanıma yaklaştı korkuyorum dedi bende sarıldım ter ve parfüm kokusunun içinde öpüşmeye başladık, inanılacak gibi değildi biz bir piramit içinde seks yapıyorduk.

Ahu sikimi çıkardı amıma koy erkeğim diyordu yalamanı istiyorum dedim, kumlarım üstüne diz çöküp emmeye başladı sikimi, yakalanma korkusu beni daha da çok tahrik ediyordu. Ahu tamamen soyunmuştu kumların üstüne yatırdım her yerini öpüyordum amına girmeye başlamıştım. Artık zevk iniltileri binlerce yıllık odada yankılanıyordu her yerimiz kum olmuştu. Ahu ise domalt beni diyordu kum yüzünden götünü sikemiyordum, amına girmeye devam ettim bu esnada Ahu boşalmıştı devamlı gidip geliyordum. Ayakta duvara dayamış sikerken Ahu çığlıklar atıyordu, artık boşalmam için yalvarıyordu Ahunun içine boşalmıştım.

İkimizde bu adrenalin dolu sikişten çok mutluyduk üstümüzü giyindik ben yeni bir maceram olduğu için gururluydum otele geldik. Yıkanıyorduk her yerimizden kum çıkıyordu, Ahu ise tamam götüme burada gire bilirsin dedi. Otel odasının banyosunda Ahuyu götünden siktim, artık bütün seyahatlere birlikte gidiyoruz Sedef den ise ayrıldım Ahu ile birlikteyim gittiğimiz her ülkede tarihi yerlerine gidip sevişiyoruz birlikte…